Весілля в Древньому граді

Наш парк-готель - найромантичніше місце серед магічного дубового лісу із розвиненою інфраструктурою, цілющим повітрям та іншими особливостями, про які розповімо більш детально, адже щодня отримуємо запити від Вас.

Для Вашого ідеального свята у нас є:
  • Зручний доїзд - наш парк-готель знаходиться всього 11 км від центру Львова.
  • Територія – площею 4,7 га із розвиненою інфраструктурою.
  • Банкетна зала. Місткість банкетної зали: місткість банкетної зали з музикою всередині - 150 осіб. Якщо ж у Вас планується більший захід, пропонуємо орендувати територію: шатро, альтанки, і галявину для виїзної церемонії. Тоді шатро, альтанки, музика - на вулиці, а в залі можна розмістити 200 осіб.
  • Фуршети: можемо запропонувати козацький, європейський від нашого парк-готелю.
  • Паркінг - 150 паркомісць.
  • Зони для дітей - одразу біля банкетної зали знаходиться ігровий майданчик та велика територія, де можна влаштувати активні ігри, квести, чи міні-змагання.
  • Готельний комплекс – 34 готельні номери та 34 дворівневих котеджів. Тож Ви та Ваші гості зможете із зручністю у нас поселитись.
  • Подарунок для молодят - компліментом від закладу нареченим надається котедж на добу.
KURT&KATE
VIKA&IGOR
НОМЕРИ ТА КОТЕДЖІ ДЛЯ ВАШИХ ГОСТЕЙ

Отже, давайте створимо Вашу весільну команду, завдяки якій свято Вашої мрії буде реалізовано:

  • Ведучий. Якщо ви сумніваєтеся, чи потрібний вам ведучий, то ми наполягаємо на протилежному: ведучий Вам необхідний.

Можливо, ви здивуєтеся, але саме від ведучого залежить левова частка атмосфери на Вашому святі.

Ви обрали веселуна, який не дасть гостям засумувати, і підніме до танцю навіть затятих «сидунів» ?

Чи, може, романтика, який розмножить ваше кохання між гостями в арифметичній прогресії ?

  • Музиканти чи Діджей - цей вибір однозначно за вами. Сьогодні багато молодят практикують музикантів на першу половину свята, а після зняття фати – наймають діджея, і влаштовують вечірку.

Пам’ятайте, що вгадати музичні вподобання кожного гостя – нереально. Акцентуйте на якісній універсальній музиці, яка підійде усім поколінням. Ну, або ж розбавляйте класичні хіти, хітами улюблених рок виконавців. Головне завдання весільного музичного супроводу – зробити так, щоб гості не хотіли зійти з танцювального майданчика.

  • Фотограф – людина, який Ви довіряєте кадрування найнезабутніших моментів вашого спільного життя.

Обираючи фотографа, наберіться сил і підходьте до вибору скурпульозно. Перш за все, передивіться роботи майстра, пошукайте відгуки про нього, пересвідчіться, що людина надійна, відповідальна і має гідні навики у своїй сфері.

Хороший фотограф не обов’язково має бути дорогим. Акцентуйте на фотографіях реакцій та емоцій гостей – це будуть Ваші найтепліші та найінтимніші подарунки.

Зустрічайтеся з фотографами, знайомтеся, спілкуйтеся, переконайтеся, що людина підходить Вам по духу та темпераменту. Ця людина буде поруч від ранку, і до самого вечора. Він буде вашим терплячим другом, вашим психологом, вашим розрадником.

  • Відеограф – член вашої весільної команди, місія якого не менш важлива, аніж у фотографа. Але, на противагу фотографу, Вам не доведеться багато працювати на камеру. Завдання відеографа - максимально передати живу картину свята. Тому, присвятіть час на перегляд саме відеоробіт, і обирайте майстра, робота якого вразила Вас найбільше.
  • Бюті-команда. Це та приємна ноша, яка падає на плечі нареченої. Своїх бюті-фей бажано шукати за 3-5 місяців до весілля. Хороші майстри переважно не роблять записи раніше такого терміну. Якщо майстер не працював з Вами раніше, то обов’язково запишіться на пробну роботу, адже фото професійних моделей з портфоліо майстра не може бути гарантом його професійності. З іншого боку, буде дуже корисно, якщо майстер вивчить тип Вашого волосся, нюанси Вашої шкіри та зовнішності в цілому.

Зверніть увагу на те, з якою косметикою працює майстер. Косметика має бути дорогою і якісною, щоб витримала спеку, дощ, сльози, вітер, чи сніг.

Не бійтеся турбувати майстра, адже кожен професіонал хоче бачити щасливого клієнта, особливо у такий важливий для нього день.

Тому, якщо Ви хочете побачити себе у кількох образах, зробіть це. Не бійтеся експерементувати, у Вас достатньо часу на це.

Також, на сьогоднішній день набирає популярності повторна зустріч з вашими майстрами перед рестораном, щоб вони підправили всі недоліки, які могли виникнути в першій половині дня – після брами, благословення, фотосесії, шлюбу та усіх переїздів. В такому випадку найкраще попросити майстрів під’їхати до ресторану, це займе небагато часу, але може суттєво довершити Ваш образ перед зустріччю з гостями.

  • Декоратор. З декором працювати чи не найважче, але це  найприємніша частина роботи.

По-перше, тут нема фіксованої ціни, як у попередніх членів команди. По-друге, дати оцінку декору з Ваших мрій реально тільки у тому випадку, якщо ви самі декоратор.

Тобто, процес обирання майстра і затвердження проекту займе чимало часу.

Тут, насамперед, потрібно проявити ініціативу і знайти максимальну кількість картинок, щоб декоратор міг візуалізувати, почути і зрозуміти Ваші бажання.

Робіть акценти на дрібничках. Насправді, дрібнички додадуть родзинку Вашому святу, зроблять його особливим та незабутнім. Більше на цю тему поговоримо тут

  • Організатор – іншими словами, це виконавчий директор на Вашому святі.

Організатор переймає на себе всю поточну роботу. Він займається пошуком Вашої команди, організовує зустрічі, домовляється за примірку сукні, складає меню, прописує таймінг, працює з кожним членом команди, вивчає Ваших гостей та ін.

  • Організатор – це та людина, яка забере на себе всі стресові процеси і перетворить процес весільної підготовки у досить веселу і приємну гру.

На сьогоднішній день на ринку можна знайти чимало молодих професіоналів, які не злякають Вас високою ціною своїх послуг, і дуже відповідально будуть виконувати весільну стратегію. Зазвичай організатори беруть на себе функцію координаторів в день вашого весілля.

Популярності також набирає організація весілля «під ключ». Це більш дороге задоволення, але для зайнятих людей – оправдане.

  • Координатор – це людина, яка стане Вашою правою рукою в день самого весілля. Це той, хто координуватиме таймінг, команду, ваших гостей та Вас. Це той, хто візьме під контроль ресторанні процеси та процеси обслуговування. Це той, в кого під рукою буде голка з ниткою, косметичка, аптечка та фото гостей, яких потрібно розсадити по таксі.

В цей дуже емоційно важливий день Ви маєте налаштуватися на один одного, на гостей, на привітання та усі побажання, які будуть звучати у сторону Вашої молодої сім’ї. А всі клопоти доручайте професіоналам. До речі, така послуга є дуже доступною і стократно оправдує себе.