Ваш особливий незабутній день

Ваш особливий незабутній день

Якщо Ви потрапили на цю сторінку, то це точно не випадковість, і ми щиро вітаємо Вас на цьому чудовому життєвому шляху !

Подія, яка Вас невдовзі очікує – прекрасна та світла! Це один з найважливіших кроків у житті кожного з нас. Це той день, коли все має бути ідеально відшліфовано та водночас природньо і легко реалізовано. Це - до деталей відпрацьована імпровізація, яку ми готові втілювати разом з Вами.

За десять років існування Древнього Граду, ми провели більше 1000 молодят у нове щасливе життя. Кожна молода сім’я залишила тут частинку своєї любові, за що ми безмежно вдячні ! А вже сьогодні ми радо зустрічаємо та забавляємо прекрасні плоди такої любові –дорогоцінних діток.

Ми особливо відповідально та з величезною цінністю відносимося до підготовки цього дня. І, відштовхуючись від колосального досвіду, ми максимально детально опрацювали і підготували список тих кроків, які необхідно зробити на шляху до реалізації Вашої мрії.

  1. Ваше першочергове завдання – визначитися з закладом для проведення весілля у Львові.

Якщо Ви маєте картинку Вашого ідеального свята, попробуйте змоделювати її на зал та прилеглу територію. Тут не забувайте про сезонні тренди та можливості декораторів, але до цього ми ще повернемося…

 

Отже, обираючи заклад, керуйтеся не тільки зовнішнім виглядом, а і зручностями, які він пропонує:

 

  • Паркінг. Повірте, чимало гостей приїдуть на Ваше весілля власним автомобілем. Заклади завжди стикаються з цією проблемою. Частина таких гостей під час свята захоче залишити автомобіль на противагу смачному алкогольному напою. Тому, тут важливо, щоб паркінг ресторану знаходився під цілодобовою охороною, або відеоспостереженням.

  • Доїзд. Бажано, щоб доїзд до закладу не був проблематичним. Зона 20 км від центральної частини міста цілком адекватна, щоб добратися на таксі, чи власним ходом ( наш банкетний та весільний зал знаходиться всього лише  за 11 км від центру Львова )

  • Зона проведення церемонії. Не забувайте звернути увагу на цей важливий нюанс. При огляді залу не відмовляйте собі у прогулянці мальовничою територією. Оберіть зони, які підходять під церемонію Вашої мрії, попередньо погодьте з адміністрацією можливість залучення такої зони.

  • Зони для дітей. Діти – це віп-гості у нашому розумінні. Обов’язково продумайте зони для діток. Бажано робити акцент, як на зонах в самому залі, так і на зонах по території закладу. Ваш ідеальний варіант – це закрита територія, великі ігрові площі, безпечні дитячі майданчики, прогулянкові доріжки, не проїзна частина та свіже повітря. Важливо забезпечити дозвілля дітей під час банкету - організувати квести, майстер-класи а інші забави.

  • Готельний комплекс – це завжди бонус до будь-якого свята. Будь то перша шлюбна ніч для молодят, чи можливість поселити гостей. Весільний вікенд – це один з трендів, який ми зустрічаємо в Україні все частіше. День після весілля – це саме той час, коли всі гості діляться емоціями та враженнями від святкування, відпочивають, засмагають, спілкуються, освіжаються коктейлями та в піднесеному настрої налаштовуються на робочий тиждень.

Наступним кроком до ідеального Весілля буде пошук та підбір команди.

Цей момент не є легким, так як пропозицій на ринку дуже багато. Плюсом сьогодення є інтернет та соцмережі в тому числі, де можна знайти чимало реальних відгуків про того, чи іншого професіонала.

Отже, давайте створимо Вашу весільнй команду, завдяки якій свято Вашої мрії буде реалізовано:

  • Ведучий. Якщо ви сумніваєтеся, чи потрібний вам ведучий, то ми наполягаємо на протилежному: ведучий Вам необхідний.

Можливо, ви здивуєтеся, але саме від ведучого залежить левова частка атмосфери на Вашому святі.

Ви обрали веселуна, який не дасть гостям засумувати, і підніме до танцю навіть затятих «сидунів» ?

Чи, може, романтика, який розмножить ваше кохання між гостями в арифметичній прогресії ?

  • Музиканти чи Діджей - цей вибір однозначно за вами. Сьогодні багато молодят практикують музикантів на першу половину свята, а після зняття фати – наймають діджея, і влаштовують вечірку.

Пам’ятайте, що вгадати музичні вподобання кожного гостя – нереально. Акцентуйте на якісній універсальній музиці, яка підійде усім поколінням. Ну, або ж розбавляйте класичні хіти, хітами улюблених рок виконавців. Головне завдання весільного музичного супроводу – зробити так, щоб гості не хотіли зійти з танцювального майданчика.

  • Фотограф – людина, який Ви довіряєте кадрування найнезабутніших моментів вашого спільного життя.

Обираючи фотографа, наберіться сил і підходьте до вибору скурпульозно. Перш за все, передивіться роботи майстра, пошукайте відгуки про нього, пересвідчіться, що людина надійна, відповідальна і має гідні навики у своїй сфері.

Хороший фотограф не обов’язково має бути дорогим. Акцентуйте на фотографіях реакцій та емоцій гостей – це будуть Ваші найтепліші та найінтимніші подарунки.

Зустрічайтеся з фотографами, знайомтеся, спілкуйтеся, переконайтеся, що людина підходить Вам по духу та темпераменту. Ця людина буде поруч від ранку, і до самого вечора. Він буде вашим терплячим другом, вашим психологом, вашим розрадником.

  • Відеограф – член вашої весільної команди, місія якого не менш важлива, аніж у фотографа. Але, на противагу фотографу, Вам не доведеться багато працювати на камеру. Завдання відеографа - максимально передати живу картину свята. Тому, присвятіть час на перегляд саме відеоробіт, і обирайте майстра, робота якого вразила Вас найбільше.
  • Бюті-команда. Це та приємна ноша, яка падає на плечі нареченої. Своїх бюті-фей бажано шукати за 3-5 місяців до весілля. Хороші майстри переважно не роблять записи раніше такого терміну. Якщо майстер не працював з Вами раніше, то обов’язково запишіться на пробну роботу, адже фото професійних моделей з портфоліо майстра не може бути гарантом його професійності. З іншого боку, буде дуже корисно, якщо майстер вивчить тип Вашого волосся, нюанси Вашої шкіри та зовнішності в цілому.

Зверніть увагу на те, з якою косметикою працює майстер. Косметика має бути дорогою і якісною, щоб витримала спеку, дощ, сльози, вітер, чи сніг.

Не бійтеся турбувати майстра, адже кожен професіонал хоче бачити щасливого клієнта, особливо у такий важливий для нього день.

Тому, якщо Ви хочете побачити себе у кількох образах, зробіть це. Не бійтеся експерементувати, у Вас достатньо часу на це.

Також, на сьогоднішній день набирає популярності повторна зустріч з вашими майстрами перед рестораном, щоб вони підправили всі недоліки, які могли виникнути в першій половині дня – після брами, благословення, фотосесії, шлюбу та усіх переїздів. В такому випадку найкраще попросити майстрів під’їхати до ресторану, це займе небагато часу, але може суттєво довершити Ваш образ перед зустріччю з гостями.

  • Декоратор. З декором працювати чи не найважче, але це  найприємніша частина роботи.

По-перше, тут нема фіксованої ціни, як у попередніх членів команди. По-друге, дати оцінку декору з Ваших мрій реально тільки у тому випадку, якщо ви самі декоратор.

Тобто, процес обирання майстра і затвердження проекту займе чимало часу.

Тут, насамперед, потрібно проявити ініціативу і знайти максимальну кількість картинок, щоб декоратор міг візуалізувати, почути і зрозуміти Ваші бажання.

Робіть акценти на дрібничках. Насправді, дрібнички додадуть родзинку Вашому святу, зроблять його особливим та незабутнім. Більше на цю тему поговоримо тут

  • Організатор – іншими словами, це виконавчий директор на Вашому святі.

Організатор переймає на себе всю поточну роботу. Він займається пошуком Вашої команди, організовує зустрічі, домовляється за примірку сукні, складає меню, прописує таймінг, працює з кожним членом команди, вивчає Ваших гостей та ін.

  • Організатор – це та людина, яка забере на себе всі стресові процеси і перетворить процес весільної підготовки у досить веселу і приємну гру.

На сьогоднішній день на ринку можна знайти чимало молодих професіоналів, які не злякають Вас високою ціною своїх послуг, і дуже відповідально будуть виконувати весільну стратегію. Зазвичай організатори беруть на себе функцію координаторів в день вашого весілля.

Популярності також набирає організація весілля «під ключ». Це більш дороге задоволення, але для зайнятих людей – оправдане.

  • Координатор – це людина, яка стане Вашою правою рукою в день самого весілля. Це той, хто координуватиме таймінг, команду, ваших гостей та Вас. Це той, хто візьме під контроль ресторанні процеси та процеси обслуговування. Це той, в кого під рукою буде голка з ниткою, косметичка, аптечка та фото гостей, яких потрібно розсадити по таксі.

В цей дуже емоційно важливий день Ви маєте налаштуватися на один одного, на гостей, на привітання та усі побажання, які будуть звучати у сторону Вашої молодої сім’ї. А всі клопоти доручайте професіоналам. До речі, така послуга є дуже доступною і стократно оправдує себе.

Незабутні моменти життя
Як весілля зробити справжнім святом
Кімнати та котеджи